بازدید 6972
در اطلاعیه منتشر شده صورت های مالی توسن در کدال اعلام شد

سودآوری 250 درصدی توسن در سه ماه پایانی سال 1401 

بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از انتشار صورت های مالی سه ماهه پایانی سال 1401 سودآوری 250 درصدی نسبت به دوره مشابه 1400 خبر می دهد. 
کد خبر: ۱۱۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 29 May 2023

سودآوری 250 درصدی توسن در سه ماه پایانی سال 1401 

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" در بورس، در گزارش اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای دوره سه ماهه منتهی به 29 اسفند 1401 حسابرسی نشده، درآمد عملیاتی خود را 140 میلیارد تومان در این دوره اعلام می کند که این رقم نسبت به دوره مشابه سال 1400 رشد 73 درصدی داشته است. همچنین سود خالص این شرکت در سه ماهه پایانی سال 1401 معادل 29 میلیارد تومان اعلام می شود که نسبت به دوره مشابه نیز رشد 250 درصدی در سودآوری شرکت داشته است.

گزارش میاندوره ای سه ماهه توسن نشان می دهد که سود ناخالص این شرکت از بهای تمام شده قراردادها در خدمات پشتیبانی 30 میلیارد تومان، از فروش نرم افزار 9 میلیارد تومان و از فروش سخت افزار در این دوره سه ماهه 5 میلیارد تومان گزارش می شود که در مجموع 45 میلیارد تومان اعلام می شود.

سودآوری 250 درصدی توسن در سه ماه پایانی سال 1401 

نماد توسن در این گزارش میاندوره ای، سود انباشته ۱۹۸ میلیارد تومانی داشته است. همچنین این شرکت در حوزه سود سهام پرداختنی در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ رقمی معادل ۱۲۰ میلیارد تومان سود سهام قابل پرداخت بر اساس مصوبات مجمع اعلام کرده است (به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال)

جریان خالص ورود نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی نیز 137میلیارد تومان بوده که این نیز نسبت به دوره مشابه رشد 23 درصدی داشته است.
دریافت های نقدی حاصل از تسهیلات نیز 138 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه رشد 171 درصدی داشته است.
مانده موجودی نقدی این نماد بورسی نیز بر اساس این گزارش کدال 139 میلیارد تومان اعلام می شود.

شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد بورسی "توسن" و با سرمایه ثبت شده 300 میلیارد تومان و پذیرش شده در فرابورس ایران، شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکارهای نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه در بخش فناوری بوده است.

گروه شرکت های توسن مشتمل بر 34 شرکت بوده و در 6 کشور دنیا حضور فعال دارد و از این طریق محصولات و خدمات خود را ارائه می دهد. توضیح بیشتر اینکه شرکت توسن با در اختیار داشتن50 مشتری که شامل بانک ها و موسسات اعتباری است، به مشتریان خود 50 محصول و خدمت در حوزه فناوری ارائه می دهد. 
شرکت توسن در افق زمانی 5 ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکارهای بانکداری اسلامی در دنیا شود.

اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای سه ماهه منتهی به 29 / 12 / 1401  شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن)

سودآوری 250 درصدی توسن در سه ماه پایانی سال 1401   

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی